Avatar billede vieira Nybegynder
15. december 2012 - 19:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wii-U spil på gammel wii

Har et spørgsmål.

Kan man spille Nintendo Wii-U: New Super Mario Bros U.på en gammel nintendo wii.

eller skal man bruge den nye controller for at spille det
Avatar billede MHougesen Nybegynder
16. december 2012 - 01:00 #1
Du kan kun spille Wii-U spil på en Wii-U.
Avatar billede vieira Nybegynder
16. december 2012 - 11:40 #2
tak for svaret
pointene til dig
Avatar billede MHougesen Nybegynder
16. december 2012 - 11:57 #3
Men man kan sagtens bruge de gamle Wii spil i den nye.
Avatar billede TLund Praktikant
24. november 2016 - 22:20 #4
Hvis Jeg køber det nye skylanders, (det fås kun til Wii U), kan jeg så spille det på Wii?
Synes svarene er lidt forskellige her på siden?
Avatar billede Nicklas Novice
30. marts 2022 - 14:05 #5
Det korte svar er:
- Nintendo Wii spil kan afspilles på både Nintendo Wii og en Nintendo Wii U.
- Nintendo Wii U spil kan kun afspilles på en Nintendo Wii U.

Nintendo Wii blev udgivet i 2006
Nintendo Wii U blev udgivet i 2012. Denne brude have heddet Wii HD eller Wii 2, da folk her i 2022 stadig ikke kan finde rundt i det.

Skylanders og hvad der der virker på hvad, er en noget længere forklaring. Nogle figurer kan bruges bagud, men alle kan bruges i kommende spil. Vil jeg anbefale denne guide:
https://www.skalvilege.nu/2015/08/skylanders-for-begyndere/