Avatar billede hkprofil Forsker
15. december 2012 - 15:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mgl. billeder i browser

Jeg prøver lige igen. Jeg har Windows 7 og har hidtil kørt IE 8 men fik problemer med at komme på Bank, Eboks m.m. som anbefalede at skifte til Google Crome. P.t. har jeg begge browsere, men har stadig problemet, at der mangler billeder fra nettet, når jeg åbner et link fra en mail i Outlook, jeg får kun firkanten med et lille x ?? Jeg har automatisk opdatering, har kørt ccleaner m.m. og intet har hjulpet. Håber én af jer eksperter kan hjælpe mig. Mvh
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2012 - 15:59 #1
opdater flash player

http://ninite.com/

du kan gøre det via denne side

så er det udelukket

m.v.h
Avatar billede hkprofil Forsker
30. januar 2013 - 07:29 #2
Har været på 3-ugers ferie men tak for hjælpen, send venl. svar :-)
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2013 - 08:30 #3
ok men kun hvis du kunne bruge det
ellers lukker du bare med eget svar og accepterer det

m.v.h
Avatar billede hkprofil Forsker
27. april 2013 - 14:37 #4
Desværre kom det ikke til at virke, og efter 3 uger i Thailand, blev næsten hele fam. ramt af sygdom, så først nu har jeg forsøgt med dit link. Der er godt nok mange prg. men ikke noget der hedder flash player, kan det stå under et andet navn?