Avatar billede Slettet bruger
14. december 2012 - 17:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Genstridig Akash

En ven har fået Akash virus på sin pc og jeg har prøvet at fjerne den men, men når jeg går i sikret tilstand og logger mig på begge bruger konti så kommer billedet med akash.

Nå,,men så kunne jeg så prøve at installere xp igen men så er det plå skærm og et kørsels stop.

De guider som er på nettet til fjernelse af Akash er stort set det samme at man skal ind i sikret tilstand men hvordan pokker kan man fjerne den når aksah åbenbart er i sikret tilstand også?
Avatar billede 2Mida Praktikant
14. december 2012 - 18:04 #1
Jeg har netop fjernet en idag

Fejlsikker tilstand med kommando prompt

rstrui.exe og gendannelse til før acash optrådte

herefter ccleaner og malwarebytes
Avatar billede sullep Nybegynder
14. december 2012 - 18:05 #2
Hvilken Windows version kører du med.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. december 2012 - 18:25 #3
Formoder det er Ukash du skriver om.
Prøv Indlæg #11 i denne tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/972407#reply_8002516
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2012 - 21:00 #4
tak 2mida og 220661

smid et svar
Avatar billede 2Mida Praktikant
14. december 2012 - 22:10 #5
Hvad lykkedes?
Avatar billede 220661 Ekspert
15. december 2012 - 09:20 #6
Det lykkedes ikke at vente på mit svar i hvertfald
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2012 - 16:08 #7
220661

Nu var det 2mida som med commando prompt gav løsningen den du ref. til var lidt hen af samme slags.

Med commando prompt har man adgang til en gendannelse og så diverse...

Undre mig såre at man ikke har taget det med i alle de samme løsninger man kan læse på nettet - her er det kun fejlsikret tilstand men den nye Akash lukker for den mulighed.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2012 - 09:03 #8
Ok.
Jeg har oplevet at det forslag som 2mida kom med ikke var nok, og at man var nødt til at oprette en ny bruger fra kommandoprompt, og fra denne fjerne UKASH (som jeg stadig mener den hedder).
Med hensyn til min kommentar i #6, så troede jeg at vi begge skulle lægge et svar. Sådan fortod jeg indlæg #4.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2012 - 09:57 #9
220661

Ja det var også min fejl at skrive at begge skulle have point.

Det var et godt link du leverede som løsnings forslag nr.2 hvis 2mida ikke virkede.

Men laver da gerne et indlæg så du kan få dine point -ik noget problem med det.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. december 2012 - 10:03 #10
Nej det skal du ikke gøre. 2midas forslag løste problemet for dig, så det er i orden han får point alene.
God Weekend :-)