Avatar billede optur Novice
13. december 2012 - 13:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

indexerings problemer

Jeg har et problem hvor min outlook 2007 ikke vil finde mails via hurtigsøgning.

Jeg har været inde og kontrollere at søgekriterier er sat, samt har prøvet at lukke programmet ned og køre en gendan via kontrolpanel => indekserings indstillinger og genstartet computeren, men den siger stadig at der er emner der ikke er indekseret.

Der er godt nok koblet to mails på denne hvor den ene er en exchange, men de skulle dele samme postkasse (der er i hvert fald kun postkassen og arkivmapper under søgekriterier)

Betyder det noget at der er over 1400 mails?

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede ptj_11 Forsker
13. december 2012 - 16:14 #1
Prøv evt. at slå filindexeringen fra, genstart PC´en, og genaktiver filindexeringen igen.
Lad den køre indexeringen færdig, og se, om det har afhjulpet dit problem.
/ptj_11
Avatar billede optur Novice
14. december 2012 - 08:02 #2
Det er prøvet... og den indeksere kun lidt over 3.000 emner... kan det være fordi der rent faktisk er lidt over 13.000 emner???
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. december 2012 - 16:03 #3
Jeg har leget lidt med indstillingerne for indexering på min pc.
Den har indexeret lidt over 60.000 emner,så det er ikke mængden, der ødelægger det.
Prøv at stille den tilbage til "Standard", og se så, hvad der sker.
/ptj_11
Avatar billede optur Novice
07. marts 2013 - 08:17 #4
Efter jeg fik min chef til at indse at tålmodighed ofte er en god ting med en mindre pc så virkede indekseringen.

Nu har vi så bare et problem med en computer som har en mailboks men som fortæller der ikke er nogen mailboks at indeksere. Hvordan ændre vi det uden at miste mails og andet?
Avatar billede optur Novice
16. oktober 2014 - 20:39 #5
Opgaven er blevet annulleret!!!!