Avatar billede ITkonsulent Nybegynder
11. december 2012 - 10:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Default Browser

Er der et sted i Regedit hvor man kan sætte chrome som default browser når man åbner link i FX outlook eller word?
Ved ikke om jeg har puttet det her ind under den rigtige kategori ?

Andreas Aannerud

IT Konsulent NCT A/S www.nctas.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2012 - 10:36 #1
Det kan Chrome selv gøre for dig:

Øverst til højre - lige til højre for adressefeltet, knap med 3 vandrette linjer: Klik

I menuen der fremkommer, klik på "settings" (4.nederst) - hedder nok "indstillinger" hvis din Chrome er på dansk..

Det åbner en side med div. indstillibger. Allernederst er der en stor, bred knap "Make Google Chrome my default browser", eller tilsvarende på dansk..

Klik på den: Tadaa!
Avatar billede 2Mida Praktikant
11. december 2012 - 10:38 #2
Avatar billede ITkonsulent Nybegynder
11. december 2012 - 10:46 #3
Det har jeg prøvet, men det virker ikke ?
Den åbner stadig IE ! Og det er uacceptabelt hehe..

www.nctas.dk
Avatar billede ITkonsulent Nybegynder
11. december 2012 - 10:48 #4
2mida

Tak for det det virker super, fedt fedt :)
Du får lige nogle points...
Avatar billede 2Mida Praktikant
11. december 2012 - 10:54 #5
Svar