Avatar billede crazymalamute Nybegynder
11. december 2012 - 09:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 og Outlook 2010

Hej
Jeg brugte Office 2003 indtil for en uge siden og der var det sådan når jeg oprettede en kalender aftaler i vores fælles kalender og inviteret mig selv med, så kom der er dialog box op med"vil du opdatere din egen kalender?" Den dialog box kommer ikke i Outlook 2010 .. nu skal jeg ind i min indbakke og acceptere aftalen

Nogen der kan hjælpe med det problem?
Avatar billede jokkejensen Novice
11. december 2012 - 11:25 #1
Du skal benytte regler i 2010, det er bare en trin for trin guide, auto accepter dine egne.

/J
Avatar billede crazymalamute Nybegynder
04. januar 2013 - 12:47 #3
Mange tak for hjælpen
Avatar billede crazymalamute Nybegynder
04. januar 2013 - 12:47 #4
Hov hvad skete der der??
Avatar billede crazymalamute Nybegynder
04. januar 2013 - 13:00 #5
Det link du har sendt ligner hvis det er mig der sender møde indkaldelsen .. jeg vil ha outlook til at automatisk accetere de møde indkaldelser jeg får??

Jeg ved ikke om du har fået dine point:(

Det så ud som om jeg gad dem til mig selv:)