Avatar billede Slettet bruger
11. december 2012 - 01:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Side logger konstant af

Jeg kan ikke forstå jeg konstant bliver logget af Viaplay efter at have logget på.
Under "Slet browserdata" har jeg hverken sat flueben i Cookies, Adgangskoder eller Formulardata.

Internet Explorer 9 og Windows 7.
Avatar billede Malepower Nybegynder
11. december 2012 - 01:36 #1
Det sker også for mig. Du kan logge ind, når du vælger en film, eller når du kommer direkte på siden, - jeg plejer normalt at logge ind direkte fra forsiden. :-)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2012 - 15:32 #2
Hej. Jeg kender godt mulighederne for log ind. Forsøger at finde ud af hvorfor man ikke kan forblive logget ind.

-

Har også et andet problem. Har ændret den e-mail adresse jeg benytter i forbindelse med log ind i deres app på min smartphone. Derfor er jeg her naturligt nok logget ud. Jeg kan bare ikke finde ud af at logge ind igen. Når jeg åbner appen får jeg blot deres røde logo. Ingen felter til log ind og ingen steder man kan kalde dem frem.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2012 - 16:16 #3
Glem nummer to det er løst.

Vil stadig gerne vide hvis der er nogen som ved hvorfor man bliver logget af, når om man bevarer Cookies, Adgangskoder ...
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2013 - 13:53 #4
.