Avatar billede Mathias- Nybegynder
06. december 2012 - 22:55 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af webshop

Hej

Jeg har lige færdiggjort min webshop.

Jeg kunne godt tænke mig, at høre jeres mening om den?

Brugervenlighed, skriftstørrelse, overblik?

Hvordan er den på forskellige computere, i forskellige browsere?

Siden kan ses her: http://www.shinetech.dk/

Venlig hilsen
Mathias
Avatar billede keysersoze Guru
06. december 2012 - 23:36 #1
Som udvikler kan jeg ikke lade være med at spørge hvorfor du har en xml-deklaration som det første når du serveren et html-dokument?
Avatar billede Mathias- Nybegynder
07. december 2012 - 00:16 #2
jeg forstår ikke helt dit spørgsmål?
07. december 2012 - 07:05 #3
Det har du lagt et stort stykke arbejde i, og jeg kan godt lide resultatet.  Hvad angår dine specifikke spørgsmål, skriftstørrelsen er måske i underkanten for folk oppe i alderen.  Jeg fandt et par smuttere med teksterne.  Du siger på forsiden "Og vi vil gerne være en super billig leverandør af folie samt klistermærker, som du har bruge som sjove tekster".  Ligeledes på forsiden "Vi håber du er enig, og ikke gør vores målsætning til skamme."  Det forstår jeg ikke.  Hvis jeg ikke er enig, gør jeg derved jeres målsætning til skamme?  Eller mener du "...og at vi ikke gør vores målsætning til skamme"?  Under Sikringer med lys står der for hver sikring en afbrudt tekst.  Det har nok ikke været din mening.  Yderligere forstår jeg ikke, hvad forside billedet har at gøre med jeres vareudvalg.

Under alle omstændigheder, held og lykke med forehavendet.
Avatar billede keysersoze Guru
07. december 2012 - 09:40 #4
#2 din første linje i din HTML bør være din DOCTYPE og ikke din XML-deklaration (den bør slet ikke være der).
Avatar billede stefstorm Nybegynder
07. december 2012 - 09:42 #5
"login" linjen ligger forkert på "kontakt" siden ;)
Avatar billede doc_dozy Nybegynder
07. december 2012 - 11:31 #6
Jeg syntes den er fin, men lidt langsom.
Avatar billede Mathias- Nybegynder
07. december 2012 - 12:03 #7
Tak for jeres råd og kritik.
stefstorm, hvilken browser bruger du? (den ligger fint i firefox)

Oplever I andre også, at den er langsom?

Smid alle et svar, så deler I pointene.