Avatar billede scouzer Nybegynder
04. december 2012 - 09:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Printer indkøb til lille virksomhed

Vi står og skal til at invistere i en ny multiprinter, jeg har dog ikke så meget forstand på dette, så jeg håber jeg kan få lidt hjælp her. Vi skal allerhelst holde os på under 10.000kr
Den skal gerne kunne opfylde følgende krav

•Skal kunne printe og kopiere i farver
•Skal kunne skanne og kopiere flere dokumenter samtidig, Uden at papirerne klistre sammen
•De skannede dokumenter skulle opdeles i hver sin pdf fil.
•Skal kunne køre på et netværk med min. 6 brugere (gerne koblet direkte til router)
•Skal kunne skanne og kopiere begge sider af papiret
•Skal leveres med helholdsvis 32 og 64bit driver (windows 7 og 8)
•Skal have en fornuftig hastighed (min 20 sider pr minut)
•Vi printer maks 2000 sider i måneden.
Avatar billede sadolin1978 Novice
04. december 2012 - 11:04 #1
Avatar billede scouzer Nybegynder
04. december 2012 - 11:43 #2
jamen prisen er lidt højere end det vi lige går efter
Avatar billede sadolin1978 Novice
04. december 2012 - 14:00 #3
så kunne denne være et bud dog er hastigheden så lidt nede

http://www1.lexmark.com/da_DK/products/mfp-color/26G0211.shtml
Avatar billede mizzah Nybegynder
11. december 2012 - 10:41 #4
Hejsa.

Jeg ved godt man ikke må reklamere på siden, men du kunne evt. ringe til NCT A/S, vi har helt sikkert en fin MFP til dig, med serviceaftale mv. til ca. de penge du efterspørger.

Umiddelbart vil jeg anbefale en Develop Ineo +35 som kan alt det du efterspørger

Venlig hilsen
NCT A/S - Mikkel Nielsen
Print og kopi konsulent
www.nctas.dk
Avatar billede sadolin1978 Novice
11. december 2012 - 12:57 #5
Jeg vil give Mikkel Nielsen ret en Develop ineo+ 35 er en god maskine fåes også original som konica minolta under ´navnet bizhub CXX

men til Mikkel Nielsen når de Lexmark printere er for dyre så er minoltaen da alt for dyr.
Avatar billede mizzah Nybegynder
12. december 2012 - 08:15 #6
Tjaeh, men det betaler sig som regel hurtigt ind at give et par tusinde mere - de Lexmark printere plejer at være ret dyre i brug...