Avatar billede NSJ-DATA Nybegynder
03. december 2012 - 22:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bundkort virker muligvis ikke.

Hejsa Eksperter.

Min nu ½ år gammel selvbyg Computer, driller lidt. Og tror det er mine PCI Ekspress Slotte der ikke virker.
Det startede med jeg sad og spillede lidt Counter Strike, Og kunne se og mærke min FPS faldt dresdigt! Og så slukkede min pc, jeg åbnede op i kabinettet og kunne fastslå at køleren fra min GPU (Grafikkort) var hoppet fra.... Jeg tog grafikkortet ud og skuede køleren af og satte stikket fast igen. Og satte derefter Grafikkortet fast i slotten igen. Men der kommer bare ikke noget lys i skærmen. Jeg valgte at prøve mit onboard grafikkort og der startede den fint op. Jeg prøve at tage køleren helt af grafikkortet , og lynhurtigt tændede fordi jeg tænkte at det måske var køleren der var fucked lidt op. Det virkede stadig ikk, så prøvede jeg et andet Grafikkort i (Jeg ved det virker), men uden held igen. Har altså 3 Pci ekspress ugange og de 2 virker ikke og mit grafikkort kan ikke komme i den sidste fordi den fylder for meget. Er det en sikring eller hvad siden det er begge slots (jeg har prøvet at Clear Cmos)

nødvendige specs:

Asus p8z77-v-lk.

32 GB Kingston DDR3 Ram.

nVidia Geforce gtx 680.

Intel Core i7-3770K Ivy Bridge.

Heeeelp!
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2012 - 07:40 #1
ser ud som et defekt grafikkort
men det kan da so du skriver være bundkortet

prøv det her

tag alt fra og start op på kun bundkort
er der lys de steder der skal være

sæt grafikkort i
start op på det
hvad sker der så

m.v.h
Avatar billede NSJ-DATA Nybegynder
04. december 2012 - 07:47 #2
Okay mange tak! Prøver i eftermiddag :-)
Avatar billede NSJ-DATA Nybegynder
26. juli 2013 - 17:57 #3
lukker