Avatar billede znote Nybegynder
02. december 2012 - 20:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

toshiba e-studio 160 multifunktionsprinter udskrift problem

Oven stående printer er sat på netværk, alle test print som bliver udskrevet fra printer selv er der ikke fejl på.
Når man vil udskrive et word dokument fra en af printerne i netværket, udskriver den denne fejlmeddelelse som jeg ikke kan finde en løsning på.

ERRO: undefined
OFFENDING COMMAND: GlyphNames2Unicode

STACK:

/GlyphNames2Unicode
-dictionary-
Avatar billede 220661 Ekspert
02. december 2012 - 20:44 #1
Hej og velkommen til.
Prøv at se om der er noget i dette link du kan bruge:
http://forums.adobe.com/thread/391758
Avatar billede 220661 Ekspert
02. december 2012 - 21:09 #2
Tænker specielt på indlæg 13 og 15 deaktivere Postscript Passthrough) hvis du har de muligheder
Avatar billede znote Nybegynder
02. december 2012 - 21:41 #3
Jeg skal se om det er en mulighed, kommer lige i tanke om at når man beder den udskrive en test side under egenskaber, udskriver den en side med pc's navn og ip adresse og andre oplysninger.
Der er 6 pc'er på netværket og ingen af dem kan udskrive på den, kun test oplysningerne.
Avatar billede mizzah Nybegynder
11. december 2012 - 10:39 #4
Jeg tror det er en forkert driver du har lagt på.

Hent evt en ny her: http://www.toshibatec-tnd.com/cgi-bin/page?cid=397&cat=205

Du skal bruge PCL6

Venlig hilsen
NCT A/S - Mikkel Nielsen
Print og kopi konsulent
www.nctas.dk
Avatar billede znote Nybegynder
13. december 2012 - 22:38 #5
Hej mizzah
Jeg tror du har ret, men jeg synes jeg har prøvet disse driver, det skal lige siges at der er win 7 på maskinerne og lige meget hvilken jeg prøver siger den at den ikke understøtter systemet.