Avatar billede ChrisD Nybegynder
01. december 2012 - 17:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Step by step forklaring på hvordan man får Hamachi til at fungere...

Jeg har hentet programmet Hamachi samt oprettet et Hamachi netværk og fået en kammerat til at joine mit netværk - herfra vil vi gerne spille RavenShield over LAN.
Dette volder os dog store problemer - synes eller vi har læst en del om programmet samt at det skulle være lige til?

Nogen der vil hjælpe med en step by step forklaring? :)

- Vi kører begge med Windows 7
- RavenShield har jeg fået af en ven på et USB
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2012 - 23:56 #1
Spiller ikke selv, men har fundet dette her, med en forklaring på de indstillinger der skal køres med:
http://elektroniikka.org/hamachi/
Avatar billede ntholm Nybegynder
02. december 2012 - 21:33 #2
Jeg tror ikke at du kan spille ravenshield over LAN, som hamachi er - men skal være logget ind på EA's origin eller hvem der nu har lavet det.. for at modvirke pirateri ;)
Avatar billede ChrisD Nybegynder
12. december 2012 - 11:25 #3
@ 220661, vil du lave et svar - har brugt dit link og det virkede helt fint.
Så tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. december 2012 - 12:37 #4
Jamen det vil jeg da.
Tak for point og god jul