Avatar billede 12mjlu Nybegynder
01. december 2012 - 13:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Mail

Hjælp
Jeg har om installeret min Vista til Win 7.
Jeg har eksporteret min mail konto, klar til brug.
Installeret Mail live, og vil så importere min konto igen.
Det går fint, men den tager ikke password med.
Jeg har ikke mit Password!
Hvordan får jeg den ny installerede Live mail til at tage password??
Jeg har flere pcer, der bruger denne email, men eksportere password er dybt godnat.
Avatar billede hjolsen Ekspert
01. december 2012 - 18:06 #1
Hvis du har en PC der kører WLM og har gemt password så prøv denne : http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html
Avatar billede claes57 Ekspert
01. december 2012 - 18:07 #2
live mail er online - er du sikker på, at du vil det?
Det vil måske være smartere med en løsning som thunderbird, der henter ned lokalt (har du en imap-konto kan du sagtens dele den på flere maskiner)
https://www.mozilla.org/da/thunderbird/
Men også her, så skal du (vi andre kan jo ikke) huske dit password ved oprettelsen.
Ellers må du ringe til din mail-udbyders hotline, og så dem til at nulstille adgangskoden (fx gør tdc det pr brev for at undgå at andre gør det på dine vegne)
Avatar billede Mickz Nybegynder
01. december 2012 - 21:35 #3
Claes57 det er ikke helt korrekt, Windows Live Mail er en mail klient på lige fod med ex thunderbird...
Avatar billede 12mjlu Nybegynder
02. december 2012 - 19:45 #4
Hej hjolsen
Tak for linket.
Det virkede perfekt,så du reddede mig for en masse besvær.
Du har fortjent dine point