Avatar billede realone Nybegynder
28. november 2012 - 20:35 Der er 1 løsning

Hjælp med at finde (relativt billig) ultrabook

Hej eksperter,

Efter at have søgt nettet tyndt vender jeg mig nu mod jer.

Min gamle ASUS er ved at have aftjent sin værnepligt, og det er nu på tide at finde en ny og mere transportabel bærbar computer. Med andre ord: Jeg skal have mig en ultrabook.

Men jeg har en række krav, som gerne skal gå op i en højere enhed:

- Skærmen skal max. være 14".
- Batteritiden skal være lang. Og den skal være det i virkeligheden, ikke kun ud fra det, som står på kassen.
- Keyboardet skal være af god kvalitet.
- Det skal ikke være en gamer-computer, men den må godt kunne køre spil som Football Manager.
- Hvorvidt det er SSD eller en mekanisk harddisk er jeg i princippet relativt ligeglad med, så længe det ikke går for meget ud over batteritiden.
- Den må max. koste 6-7.000 kr.

Altså, for at opsummere, er det vigtigste, at den er lille og til at tage med, at der er en røvfuld batterilevetid, at den er til at holde ud at arbejde på og at den ikke er alt for dyr.

Kan I hjælpe mig rundt i ultrabook-junglen?

På forhånd tak!
Avatar billede realone Nybegynder
20. januar 2014 - 12:52 #1
Lukker.