Avatar billede svla Mester
28. november 2012 - 19:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logo til brevpapir

Hej !

Jeg er ved, i photoshop 7.0 og lave et loge til brevpapir.
Jeg har et par tekstlag, og teksten på det ene lag vil jeg gerne have gjort "bølget".
Jeg mener, at jeg tidligere under menuen filter kunne kunne finde en måde med en menu med forskellige former for hvordan tekstens form kunne se ud, men nu kan jeg ikke finde denne funktion.

- Er der lige nogen som kan hjælpe ????
Avatar billede prodic Mester
28. november 2012 - 20:49 #1
Photoshop er godt nok mange år siden, så lige præcist i den version må jeg være dig svar skyldig, da det er min. 10 år siden jeg havde fingre i den.
Men i de nyere versioner (CS) så finder du funktionen under tekst-værktøjet, hvor du kan vælge Warped Text, som giver dig den effekt du nok leder efter.
Avatar billede svla Mester
28. november 2012 - 20:55 #2
Hej igen !
Fandt en af mine gamle photoshopbøger frem fra gemmerne, og har nu løst problemet.
-Skulle blot gå ind i lag-menuen- tekst - fordrej tekst

Har fået lavet flot tekst til logo.
Tak for din hurtige reaktion.