Avatar billede Steen Seniormester
25. november 2012 - 15:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler kolonne i venstre side.

Hej - Jeg plejer at have en "menu" i venstre side, når jeg vælger "bilelder".

Menuen giver mulighed for at vælge billede størrelser som jeg vil have vist.

Når alle billederne vises , har jeg tidligere kunne få billede størrelse i pixels, nedenunder hver billede

Søger hjælpe til disse 2 problemer
Avatar billede 220661 Ekspert
25. november 2012 - 16:22 #1
Hvis det er fra en google billede visning skal du trykke på "søgeværktøjer" og en ny fane kommer nedenunder hvor du kan vælge størrelsen.
Det er sket efter en  opdatering tror jeg. Jeg kunne bedre lide den gamle, hvor man kunne indsætte pixels som man ville.
Avatar billede Steen Seniormester
25. november 2012 - 19:21 #2
Tak  - lige hvad jeg søger - læg et svar og der er point
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2012 - 16:24 #3
Prøver igen.
Ping