Avatar billede vuske Seniormester
22. november 2012 - 12:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sortere efter nyeste

Hvordan kan jeg se de nyeste indlæg i Eksperten.dk  det er fordi nogle gange er jeg inde og se på en evt.løsning ligger de helt tilbage til f. eks. 2009 og der kan være mange og hvis jeg f. eks. gerne vil se noget om d-link dir-645, så får jeg alt om d-link
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. november 2012 - 12:57 #1
Tror jeg ikke du kan. Ekspertens søgefunktion er under alt kritik og har været det i mange år. Ser at de nu er gået væk fra google, som de har brugt i et par år. Før de brugte google, havde de en udemærket søgefunktion, men den gik de væk fra. De havde formodentlig deres grunde.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2012 - 15:22 #2
Selvom eksperten ikke længere bruger Google, kan du jo godt gøre det - indexeret er der stadig:

captcha site:eksperten.dk

Når resultatet vises, dukker der også en boks: "Søgeværktøjer" under søgeboksen.
- dér kan du vælge mellem flere måder at begrænse det "tidsinterval" der søges i.

Og som ekstra bonus, viser Google derefter søgeresultaternes dato : )
Avatar billede vuske Seniormester
23. november 2012 - 10:00 #3
Jeg forstår ikke lige hvad du mener kan du komme med et link
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2012 - 12:00 #4
F.eks: link til google søger efter "captcha" på eksperten.dk

"site:eksperten.dk" modifieren (tror jeg det hedder) gør at du kun får hits herfra

Men ovenstående giver resultater tilbage fra dengang ruder konge var knægt..
Her er det så at du kan klikke på "Søgeværktøjer" og afgrænse søgningen på basis af "Tidsinterval"

Resultaterne bliver ikke sorteret efter tid, men du kan frasortere de meget gamle.
Avatar billede vuske Seniormester
28. december 2012 - 06:08 #5
ingen brugbar løsning