Avatar billede neessen Nybegynder
21. november 2012 - 09:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook regler og fællespostkasse

Hejsa,

jeg skal være administrator på en fællespostkasse i Outlook 2010.
Jeg er blevet tilføjet som ejere til postkassen og forsøger at oprette regler til den pågældende postkasse. Men støder på følgende udfordringer, som jeg håber at nogen kan hjælpe med at løse.

1. Regler kører ikke automatisk
2. Regler ser ud til at gælder for både fællespostkassen og min egen postkasse.

Så hvordan får jeg regler til at kører automatisk og gælde for fællespostkassen

Mvh.
Thomas
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. november 2012 - 15:17 #1
Når man opretter en fællespostkasse, så starter man med at oprette en bruger i systemet (bruger 1). Denne brugers mailkonto giver man så en anden bruger (bruger 2 = i dette tilfælde dig) div. rettigheder til at administrere på vegne af bruger 1.
Når du feks. opretter regler for fællespostkassen, så skal du være logget på, som bruger 1, ellers slår handlingen igennem på din egen mailkonto.
/ptj_11
Avatar billede neessen Nybegynder
20. april 2013 - 03:15 #2
fadt løsning
Avatar billede ptj_11 Forsker
20. april 2013 - 14:06 #3
Er det så en løsning, som du vil delagtiggøre andre i?
Det er ligesom lidt det, der er meningen med dette forum.
/ptj_11