Avatar billede doktoren001 Juniormester
20. november 2012 - 13:24 Der er 1 kommentar

Eksport af debitor/kreditor til CSV

Hej,

Jeg har et ret gammelt Navision Financial 2.60.D økonomisystem, og vil nu skifte til E-conomics, da det kan det vi har brug for.
Jeg vil dog gerne have alle debitorere og kreditorere med over i E-conomics. Jeg har ladet mig fortælle at jeg kan importerer data fra en CSV fil i E-conomics. Mit spørgsmål er om man kan eksporterer til en CSV til fra Navision? Og hvordan?
Avatar billede Sisseha Nybegynder
21. november 2012 - 15:40 #1
Jeg vil gå så langt som til at sige, at det kan du godt - uden at være ekspert i Navision.

Jeg kan ikke fortælle dig, hvordan du selv eksporterer data fra Navision, men på vores website har vi en række samarbejdspartnere, som kan hjælpe med konvertering fra Navision til e-conomic: http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/konvertering-data/konvertering-fra-navision

Håber du finder ud af det. Og sig endelig til, hvis du har spørgsmål til e-conomic.