Avatar billede jue Nybegynder
20. november 2012 - 06:12 Der er 4 kommentarer

ZoomBrowser EX

Jeg har programmet ZoomBrowswer installeret på Windows XP.
Har mange billeder og derfor lavet backup på en del af dem.
Har slettet billeder i nogle mapper (folders) men kan ikke slette mapperne.
Der kommer en besked om at de indeholder materiale der kun kan slettes manuelt.

Hvordan gør man det?
Avatar billede daphne Novice
13. april 2013 - 15:20 #1
Har selv været udsat for selvsamme problematik.

Jeg har haft succes med, at fjerne alle billederne under bibliotekerne, logge af, og logge på igen. Eller evt. vente et par dage.

Det er noget med at du må prøve at fifle lidt frem og tilbage.

Hvis der f.eks. er undermapper i den mappe, du gerne vil have fjernet, så prøv at fjerne alt indhold i undermappen, og prøv at fjerne undermappen i første omgang. Hvis det sker uden succes, så genstart din pc, og prøv igen.

Håber det lykkes for dig.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede jue Nybegynder
19. april 2013 - 10:23 #2
Hej D.

Glad for at der ENDELIG var en der kom med et forslag!
Jeg prøver det senere.
Syntes at det er lidt mærkeligt at man skal fifle sig frem!
Har prøvet at stille spørgsmålet til CANON. Ingen svar

Hilsen Jørgen
Avatar billede NielsErikK Juniormester
19. april 2013 - 10:34 #3
Eller evt. vente et par dage.

Hvad skulle det lige hjælpe ???
Det virker som en joke.
Avatar billede daphne Novice
19. april 2013 - 11:07 #4
Kan kun sige, at det har virket for mig :-) - ved det lyder meget mystisk, men ikke desto mindre, kan man indimellem 'snyde' sig til at få systemet til at gøre det, man gerne vil, hvis bare man er lidt tålmodig ;-)

Mvh.
Gitte Daphne