Avatar billede zidane5 Nybegynder
18. november 2012 - 01:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Få postcount til kun at tælle 1

Hej.

Jeg anvender cms php fusion, og når en bruger i øjeblikket poster en ny tråd i forummet, så bliver dette talt som en i brugerens profil, altså at han har startet en tråd. Men hver gang, brugeren skriver en post i den pågældende tråd, så tælles disse også med i brugerprofilen. Er det muligt at få tælleren til kun at tælle for det antal tråde, som brugeren har lavet, og ikke alle de posts som brugeren laver inde i tråden?

det er denne code, som jeg benytter inde i brugerprofilen.

".number_format(dbcount("(post_message)", DB_POSTS, "post_author='".$user_data['user_id']."' AND forum_id IN (1)"))."
Avatar billede lclemens Nybegynder
18. november 2012 - 01:59 #1
http://www.php-fusion.co.uk/articles.php?article_id=22

Prøv at søge i tabellen "fusion_threads"
Avatar billede zidane5 Nybegynder
18. november 2012 - 02:17 #2
Ja, der står Thread_postcount, hvor Længde/Værdi* står på 5, men har det noget med det at gøre?
Avatar billede zidane5 Nybegynder
18. november 2012 - 02:20 #3
Ja har kigget der, der står også thread_postcount. der står Længde/Værdi* 5, men skal jeg ændre det? eller hvad skal jeg ændre?
Avatar billede zidane5 Nybegynder
18. november 2012 - 02:21 #4
Ja, der står thread_postcount, og Længde/Værdi*    er 5, men hvad skal jeg ændre der?