Avatar billede JonPS Nybegynder
16. november 2012 - 09:33 Der er 1 kommentar

Overvejer at skifte keyboard

Jeg har selv et Razer Arctosa. Siden der er et tilbud på Komplett.dk på et Steelseries 7g Mechanical keyboard overvejer jeg at skifte til det.
Men tænker bare lidt på om det er det værd. Fordi det koster 700 kr hvilket er ret mange penge.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
16. november 2012 - 11:06 #1
Min ærlige mening er at det du overvejer at købe ikke er pengene værd.

tror det der gør det lidt dyrt (selv om det er på tilbud) er at tastaturer kan puttes ned i en slaks holder

jeg kan ikke lige se hvad der skulle være specielt ved dette keyboard frem for mange andre billigere modeller.

det omtales ellers godt nok som et gaming keyboard men?

men det er nok bare mig.......

men måske andre kan fortælle hvorfor dette skulle være "fantastisk og dyrt"