Avatar billede Lyngholmen Nybegynder
14. november 2012 - 16:13 Der er 1 løsning

Ændre ikon på Macbook

Halløj

Har et spørgsmål til ændring af ikoner på en Macbook Pro

Det drejer sig om de ikoner, som bliver vist ude i Indholdsoversigten (favoritter) som f.eks. billeder, dokumenter, video etc..

Jeg kan godt få ændret dét ikon som vises når mappen er åbnet (ved at lave æble+c fra anden mappes ikon til æble+v i den ønskede mappe... men dette ændrer IKKE det ikon, som vises når jeg kopierer den nye mappe over i "favoritvisningen"..

Jeg har nemlig en Synology, hvor jeg via Cloudstation vil have mapperne vist i favorit-oversigten , med de ORIGINALE ikoner.. så alt er som hvis jeg "bare" brugte Mac'en som standard..

Håber nogen kan hjælpe
Avatar billede Lyngholmen Nybegynder
12. april 2013 - 21:55 #1
lukker denne