Avatar billede steffanlauridsen Nybegynder
14. november 2012 - 14:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner man de knapper som er på startsiden? Google Chrome

Hej
Jeg vil gerne have fjernet de knapper som er i Google Chrome,
Har linket dette billede, så alle ved hvad for nogen knapper jeg snakker om.
http://imageshack.us/f/547/googlechrome.jpg/

Nogen der ved hvordan? :)
Avatar billede steffanlauridsen Nybegynder
14. november 2012 - 14:27 #1
eller måske et program/tema, der gør man kan designe sit eget, eller så man kunne flytte rundt på dem, ligesom  skrivebordet på computeren :)
Avatar billede montago Praktikant
14. november 2012 - 15:02 #2
de apps du ser, kan du slette og derved fjerne dem - højreklik på dem.

til venstre er en pil som bringer dig til senest brugte hjemmesider
de opdateres automatisk og kan låses

du kan også hente plugin'et "Speed Dial" som har bedre muligheder for at konfigurere din startskærms oplevelse.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2012 - 15:04 #3
chrome web store kan ikke lige fjernes - men de andre via højreklik.
Og i bunden: klik på 'mest besøgte' så får du fremover en anden og måske mere relevant startside.