Avatar billede zola Novice
10. november 2012 - 17:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

samsung galaxy s2 Batterilevetid / varme

Jeg har en samsung galaxy S2 I9100

Synes ikke batterilevetiden er lang nok med det batteri der er i den ( 3,7 Li-on 6,11 Wh  1650 mAh ).

Og har tænkt mig at købe et nyt batteri.
Har set på et på 3500 mAh, men spekulerer lidt på om man risikerer at batteriet bliver overophedet ??

Skulle jeg hellere vælge et på 2200 eller 3000 mAh ?

Det spcecifikke batteri jeg har kigget på hedder :
Konkis  S2 Li-Ion Power-Batteri-Sæt Li-ion (3500mAh)
Avatar billede rebecca Novice
10. november 2012 - 21:51 #1
Hej
Har samme telefon og har oplevet noget lign. i starten var batt. tiden okay men efter et stykke tid var den meget dårlig.
Jeg var så "heldig at min knægt ved et uheld kom til at resette den til fabriksindstilling, alt var væk og batt. tiden har været ok siden.;o)

Mvh.Rebecca
Avatar billede zola Novice
10. november 2012 - 22:14 #2
>>Rebecca

Hmm - måske værd at prøve, men forsvinder de forskellige Apps og billeder man har liggende så ikke bare ?
Avatar billede rebecca Novice
10. november 2012 - 22:33 #3
jeps apps gør mener billeder bliver så lav backup først
Avatar billede daphne Novice
10. januar 2013 - 16:33 #4
Hvis du opretter f.eks. en google-konto, så kan du lave back-up af dels dine aftaler (via google kalenderen)

Det samme gælder for billeder etc., og OGSÅ alle dine apps ;-) - hvis du benytter din google-konto til at downloade fra, så har du altid dine ting/filer og apps, hvis du kommer til at fjerne dem :-)

Jeg er meget forfalden til Google's egne apps, da jeg så har en back-up funktion på nettet, hvis uheldet er ude.

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede zola Novice
30. januar 2013 - 12:31 #5
>>dapne
undskyld ventetiden
Har siden købt et nyt og noget tykkere batteri plus en dertilsvarende nyt backcover - og min batterilevetid er nu fordoblet !

tak for tip om googlekonto
Avatar billede daphne Novice
30. januar 2013 - 12:57 #6
Mange tak :-) - overvejer også at anskaffe et større batteri til min :-)

- og selv tak da :-) - google-kontoen er et fantastisk redskab i denne tid, hvor vi er blevet så afhængige af teknologi, så afhængige, at mange af os kun har visse informationer på vores mobil. Så vi er uhyre sårbare, hvis telefonen evt. forsvinder, eller lignende :-)

Kun glad for at kunne videreformidle det glade budskab :-)