Avatar billede Faromme Praktikant
09. november 2012 - 15:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjæææælp leder efter en film

Film om en mand der er fanget i en grotte med sin ven, og ender med at æde ham! Han kommer hjem til familien og bliver mere og mere syg og får bla sorte fingerspidser og hans lemmer vokser. Hans læber forsvinder og han har mund lidt ligesom min på mit profilbillede. Han slår ihjel og får sin kone til at koge suppe på ofrene. De bor på en farm og har børn, som manden planlægger at slå ihjel og æde.

Det er alt den info jeg har, og lige meget hvad jeg søger efter på google og imdb så kommer der intet frem.

på forhånd tak
Avatar billede Rosenborg Praktikant
09. november 2012 - 18:40 #1
Det var dog en hmm mærkelig film.. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at finde filmen, men den lyder så mærkelig at jeg ville se den :)
Avatar billede Faromme Praktikant
09. november 2012 - 19:14 #2
Jeg skal med glæde poste titlen når jeg har den.
Avatar billede jensenjs Juniormester
09. november 2012 - 20:36 #3
Kan det være denne her, the cave?

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Cave_%28film%29
Avatar billede Faromme Praktikant
26. oktober 2013 - 21:24 #4
we
Avatar billede Faromme Praktikant
26. oktober 2013 - 21:38 #5
Done
Avatar billede Faromme Praktikant
26. oktober 2013 - 21:39 #6
Sletter denne tråd ved selv at give mig de points, det var en serie jeg havde set som jeg troede var en film.