Avatar billede eaaj Novice
07. november 2012 - 09:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opsætning google crome

I google crome  står der på forsiden øverst til højre  min mailadresse. Kan den skjules? Spørgsmålet gælder både win. 7 og xp.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2012 - 10:20 #1
google startsiden kommer i ny version ca 16. november - hvad det indebærer ved jeg ikke (men bla baggrundsbilledet udgår). Indtil da, så kan du vælge at logge ud (så er der kun en 'login' knap)
Avatar billede eaaj Novice
07. november 2012 - 12:11 #2
Hvis jeg logger ud, så kræver det jo at jeg logger ind igen for at bruge google crome, og så står det jo der igen. (Det er min kone som ikke ønsker disse oplysninger på skærmen)
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2012 - 12:54 #3
betragt det som en sikkerheds-feature, der viser, at du er logget ind - i stil med links, der altid vises i klar tekst i bunden, så du ved, hvad du klikker ind på.
Avatar billede eaaj Novice
07. november 2012 - 15:09 #4
Nu har jeg prøvet at logge ind uden at være logget på google crome. Det kan godt lade sig gøre.
Jeg fandt også et forum i google. Der skriver de at det ikke kan lade sig gøre at skjule loginoplysningerne.
Det var bare et forsøg værd.

Kom med et svar til point
Avatar billede eaaj Novice
07. november 2012 - 15:10 #5
Det var lidt forkert formuleret. Jeg er ikke logget ind i google crome, men kan godt bruge den..
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2012 - 19:49 #6
bare giv et svar selv...
Avatar billede eaaj Novice
07. november 2012 - 20:11 #7
takker