Avatar billede mbm10 Nybegynder
10. august 2001 - 17:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Max Payne

Nu er jeg kommet til Chapter II
hvor jeg går rundt i havnen,
jeg har fundet sniper-riflen,
og der er kun 1 port (ved robåden),
men denne er låst.
Hvordan skal jeg komme videre?
Avatar billede bastian1989 Nybegynder
10. august 2001 - 17:18 #1
Til playstation 2 eller dos/windows
Avatar billede master_nemo Nybegynder
10. august 2001 - 17:26 #2
der er et rum med giter tund om.. der skal du skyde de gas flasker der er så kommer en mand ud og åbner døren :o)

/MN
Avatar billede jimsim Nybegynder
10. august 2001 - 17:34 #3
Ellers tag et kig her: http://www.xezol.com/maxpaynewt.shtml
Eller brug siden hvis du støder ind i andre problemmer senere hen.
Avatar billede pennywise Nybegynder
10. august 2001 - 19:25 #4
du ska bare skyde den klods der holder last bilen!

så triller den tilbage og åbner broen!
Avatar billede sluppi Nybegynder
10. august 2001 - 23:52 #5
det kan jeg da ikke forstå. jeg synes ikke der skulle meget \"tænke tænke\" til for at løse de simple puzzles der er med i det. ikke for at fornærme dig eller andre, men kig omkring dig - så er der altid en løsning i det spil.
Avatar billede bastian1989 Nybegynder
11. august 2001 - 10:07 #6
jimsim>>404!
Avatar billede jimsim Nybegynder
13. august 2001 - 09:52 #7
Ja det ser ud som om siden er nede... Så må vi håbe mbm10 fik nået at se det han skulle... men mon ikke da han har givet mig point.