Avatar billede chr Nybegynder
10. august 2001 - 16:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rutinekørsel af Batchrpogram i dos

Jeg har brug for en kommando der kan få en batch-kørsel til at køre dagligt. På win2000 er jeg klar over at der findes en task scheduler, men denne ser ikke ud til at findes i nt4. Jeg har derfor fundet en funktion i dos der hedder at, som kan køre batchfiler og doskommandoer. However, man kan sætte den op til at køre en gang på et bestemt tidspunkt samme dag, flere gange på de samme datoer hver måned. Mit spørgsmål lyder hvordan man får den til at køre dagligt, på et bestemt tidspunkt??

/Chr
Avatar billede chr Nybegynder
10. august 2001 - 17:02 #1
har fundet løsningen....
Avatar billede madhousedk Nybegynder
10. august 2001 - 17:10 #2
Der er et program der hedder Win AT i \"Windows NT4 Resource Kit\" Hvis det kan hjælpe dig.
Avatar billede chr Nybegynder
10. august 2001 - 17:39 #3
Jeg var ikke klar over at det overhovedet fandtes til NT4, men det er en stor hjælp, så du skal ikke snydes for point, gå til http://www.eksperten.dk/spm/97191 og skriv et svar så skal du få dem :-)