Avatar billede fanta Nybegynder
10. august 2001 - 16:25 Der er 16 kommentarer

WINDOWS Søges!

Jeg har for nogle måneder siden købt Windows 2000 Advanced Server, men jeghar mistet min Skive hvor den lå På.
Nu sidder jeg her med min Reg Key som for en gangs skyld er blevet Betalt for, men intet SoftWare...
Nogen som kan fortælle mig hvor jeg generhverer Win Adv. server?
Avatar billede bbs Nybegynder
10. august 2001 - 16:26 #1
Ryd op!
Avatar billede jimsim Nybegynder
10. august 2001 - 16:27 #2
Avatar billede fanta Nybegynder
10. august 2001 - 16:28 #3
jeg har ryddet op....men hvor længe kan man da blive ved....gider sgu ikke at rydde op.....ville helleree downloade den.
Avatar billede dr.m Nybegynder
10. august 2001 - 16:28 #4
try this:

CONTA-CTMIC-ROSOF-TABOU-TTHIS
Avatar billede fanta Nybegynder
10. august 2001 - 16:29 #5
dr. m >>jeg har en originalt reg key, har bare ikke softwaret, ellere rettere sagt kan ikk efinde det( gider ikke at RYDDE op)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
10. august 2001 - 16:32 #6
Fanta -> Så ring til MS, og oplys dem om din situation, så sender de dig en ny cd for en mindre gebyr vil jeg tro, hvis du vel og mærke har en orginal CDkey

//Anders
Avatar billede fanta Nybegynder
10. august 2001 - 17:03 #7
jeg har snakket med MS de siger at jeg kommer til at betale for en oem version af softwaret.
Men jeg vil ikke betale det samme beløb igen!
er der ikke en anden mulighed, kan jeg ikke downloade den fra et eller andet sted.

PS. Jeg har Original CD key.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
10. august 2001 - 17:14 #8
fanta -> Prøv www.microsoft.com

Det er da egentligt meget fair at du skal betale for en ny cd.
Hvis du køber en bil og smadrer den, får du jo ikke en ny gratis !
Avatar billede vladimirr Nybegynder
10. august 2001 - 17:16 #9
fanta -> Det er også lidt svært for mig at tro på at du har en org cdkey som privatperson, eftersom den koster en bondegård...
Avatar billede gephion Nybegynder
10. august 2001 - 17:19 #10
Yep yep.... :)

Men du kan vel bare smide en trial version på, og så brugedin egen key... Så skulle den vel ikke lave timeout!?
Avatar billede fanta Nybegynder
10. august 2001 - 18:01 #11
vladimir>>jeghar da ikke påstået at jeg har den cd key som privat person.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
10. august 2001 - 18:52 #12
Hvis du er en del af et firma, så kan du vel bare tage kontakt til jeres leverandør af IT ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. august 2001 - 19:46 #13
vladimirr> Din lille samligning med bilen ... holder ikke helt. Man betaler jo en licens for produktet. Det er DET der koster. CD\'en er jo bare en lille ting af prisen. (ögså selv om den har flotte 3D billeder på)
Avatar billede atlanta Nybegynder
10. august 2001 - 22:00 #14
LOL
Avatar billede ost Nybegynder
11. august 2001 - 23:15 #15
Med lidt kreativ søgning på nettet er det ikke svært at finde programmet, bare ulovligt.
Avatar billede fanta Nybegynder
12. august 2001 - 20:12 #16
det kræver langtid at sidde og søge efter en warez