Avatar billede rockii Nybegynder
02. november 2012 - 13:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ikke fjerne et program

Jeg har på et tidspunkt installeret et program : internet download accelerator version 5.13.3.1321 (IDA setup) publiceret af westbyte. Har afinstalleret programmet igen, men det starter automatisk op hver dag når jeg logger mig på og jeg får en meddelelse om uploading af programmet når mit skrivebord kommer frem. Hvis jeg forsøger at fjerne programmet igen via kontrolpanelet får jeg en meddelelse om at programmet ikke eksisterer og afinstallation ikke kan fortsætte. Hvilken løsning er der på dette problem? jeg håber i kan hjælpe mig.
MVH
Henning
PS: jeg bruger windows 7
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. november 2012 - 14:01 #1
Hej og velkommen på Eksperten! det er en uheldig kategori du har oprettet din tråd i
http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png
Avatar billede rockii Nybegynder
02. november 2012 - 14:08 #2
Sorry men jeg er nybegynder her på sitet og håber bare dre er en der kan hælpe mig med en løsning på mit problem.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2012 - 14:20 #3
Start -> Kør -> Skriv msconfig  -> Ok -> Fanen Start  -> Her burde du kunne finde den, og fjerne fluebenet ved den. Så starter den ikke op, når Windows starter.
Om den så kan fjernes helt, ved jeg ikke, men du burde ikke blive generet af den.
Avatar billede rockii Nybegynder
02. november 2012 - 14:54 #4
tak for hjælpen vejmand
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2012 - 15:03 #5
Velbekomme.
Jeg kan se, der er flere ting, du ikke har helt styr på. :-)

Når man får hjælp herinde, uddeler man normalt de udlovede point til hjælperen, du har taget dem tilbage.

Normalt ber man hjælperen om at sende et "Svar" til accept.

Du kan rette op på fejlen ved at oprette et spørgsmål med point, ligesom jeg har gjort her: http://www.eksperten.dk/spm/949033