Avatar billede Samirgzz Nybegynder
02. november 2012 - 12:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ny PC fra bunden.

Hat valgt følgende dele.Kunne jeg gøre det bedre/billiger på nogen af de dele ? Jeg ved ikke om den kommer til at trække spil som BF3 med høj grafik. Vil også have en Pc som jeg kan bygge videre på lidt ude i fremtiden. er dette et godt valg ?

1.Kabinet-Coller Master Elite 344.
2.Bundkort-ASUS Pz6-V PRO/GEN3//---MSI Z77A-G45
3.Harddisk-HGST Deskstar 7K100.CLA
4.Lydkort-ASUS Xonar DGX
5.DVD brænder-Plextor PX-L890SA
6.CPU-Core i7 I7-3770K 8 MB
7.RAM-Kingston ValueRAM 3 x 2 GB
8.Skærm-ASUS VS229H
9.Grafikkort-MSI N660 TF 2GD5/OC
10.Strømforsyning-OCZ ModXStream Pro
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
02. november 2012 - 12:16 #1
Nu er jeg ikke så meget inde i hardware, men ville da foreslå en SSD til OS. Klart den bedste upgrade man kan få imo :)
Avatar billede EmilMeldgaard Nybegynder
02. november 2012 - 12:18 #2
Det lyder pt. Ok, men kabinettet er måske ikke det bedste pga varme

ps: så har jeg samme grafikkort det kan anbefales
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
02. november 2012 - 12:28 #3
Jeg har kigget lidt på SSD, og det kommer jeg nok også til at købe.

Hvilken Kabinet skal jeg kigge efter så ? mærke ?
Trækker det grafikkort krævende spil som BF3 ?
Avatar billede EmilMeldgaard Nybegynder
02. november 2012 - 12:37 #4
Altså, hvis du leder efter et "ok" kabinet til pengene så kig på coolermaster elite 430.

Og ja grafikkortet kan køre Battlefield 3 ihvertfald med den cpu som du skriver.
Avatar billede snaptil Nybegynder
02. november 2012 - 13:41 #5
der findes forskellige sites hvor grafik kort testet i spil.
Kender ikke spillet BF3
Avatar billede snaptil Nybegynder
02. november 2012 - 13:43 #6
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
02. november 2012 - 15:00 #7
ok. 1000 tak alle sammen. giv et svar så jeg kan give point ud. Jeg skal kigge lidt mere på SSD og grafikkortet nu.

tak.
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
02. november 2012 - 15:06 #8
Ellers tak

Held og lykke med det & God weekend :)
Avatar billede EmilMeldgaard Nybegynder
02. november 2012 - 19:34 #9
Så er der et svar, men jeg går ikke efter point hjælper bare lige når jeg kan. Ha en god weekend
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
15. september 2013 - 22:19 #10
A