Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
01. november 2012 - 16:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Chrome problemer!

Hej!

Har dette problem at hver gang jeg søger på noget på google og klikker på linket åbner chrome en ny fane.. Hvordan kan man få chrome til at få browseren til at åbne linket i den fane man har?? det har man kunne gøre før ved jeg..
Avatar billede 220661 Ekspert
01. november 2012 - 17:32 #1
Har ikke Crome selv, men mit bud er at gendanne den til standard indstillingerne http://en.kioskea.net/faq/6361-restore-your-browser-to-default-settings#google-chrome
Avatar billede PapaDoc Nybegynder
01. november 2012 - 17:37 #2
Det er formentlig ikke google chrome, men i selve google søgning at du skal rette indstillingen.

Prøv følgende: søg et eller andet på google. Når søgeresultaterne er kommet frem -> klik på tandhjulet øverst til højre -> vælg søgeindstillinger - fjern flueben i "Åbn hvert udvalgt resultat i et nyt browservindue" -> klik på gem. Så skulle problemet gerne være løst.
Avatar billede 2sexy4you Nybegynder
10. februar 2013 - 12:35 #3
Sorry det længe ventede svar, men tusind tak! (: det virkede perfekt! Point er givet..