Avatar billede Samirgzz Nybegynder
01. november 2012 - 14:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skifte CPU ?

Hej.

Jeg kigger lidt på at skifte min CPU.

Det jeg ikke ved er: Hvilken CPU der passer til min bundkort, hvad der afgøre om den passer.

Samt hvilken andre ting jeg skal tag stilling til.

Sætter pris på hvis nogen kunne fortælle mig hvad jeg skal vælge mit CPU efter.

Tak.
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
01. november 2012 - 14:55 #1
det vil være en kæmpe hjælp hvis du gav information om hvilket bundkort du har...
Avatar billede jokkejensen Novice
01. november 2012 - 15:32 #3
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
01. november 2012 - 15:38 #4
Er socket det eneste jeg skal tag stilling til ?

hvis den passer med Socket er det så = at den passer med RAM og grafikkortet og HDD ?
Avatar billede jokkejensen Novice
01. november 2012 - 15:45 #5
ja den skal som hovedregel bare passe med bundkortet.

Ram skal være DDR2, HDD står der intet om, men er det bundkort eller CPU du vil skifte ?
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
01. november 2012 - 15:50 #6
Jeg skal skifte mit bundkort. Derfor kigger jeg også på CPU nu når jeg er igang og alt er skilt ad. Vil se mulighed for at sætte et bedre CPU ind. Regner ikke med jeg kan gør meget ved mit grafikkort da det er indbygget i bundkortet.
Avatar billede Samirgzz Nybegynder
15. september 2013 - 22:20 #7
A