Avatar billede Kirkuk96 Nybegynder
31. oktober 2012 - 23:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilke spil kan min pc trække??

Hej jeg har bestilt denne pc i dag: http://topdata.dk/product.asp?product=8664 er der nogen af jer der ved om den kan trække de fleste spil ude på markedet eller er den ikke så god?? den skal mest bruges til at spille city car driving og euro truck simulator 2 i kan den trække de spil?? :)

Jeg håber i ville hjælpe :)
Avatar billede des_84 Nybegynder
01. november 2012 - 08:44 #1
Den kan trække alle de spil det skulle være ;)
Avatar billede Kirkuk96 Nybegynder
01. november 2012 - 08:49 #2
Kan den trække alle spil der er på markedet??

Og jeg har hørt den kan trække alle spil på max grafik er det rigtigt? :)
Avatar billede des_84 Nybegynder
01. november 2012 - 09:14 #3
Alle spil på markedet, ja.
Om den kan trække alle spil på højeste grafik, det ved jeg ikke men den ser meget fornuftig ud.
Avatar billede gsa Nybegynder
01. november 2012 - 09:18 #4
Jeg tror du skal holde dig til flysimulatorer :-) med de specs og til den pris, så tror jeg du har købt en jetmotor hvis du forstår hvad jeg mener? Jeg ser mindst 5 blæsere i den konfiguration, 2 i GPu, 2 i kabinet og så en fra PSU ..... Pas på du ikke får træk hvis du sidder for tæt på hihi
Avatar billede Kirkuk96 Nybegynder
01. november 2012 - 09:51 #5
Hvis jeg skal være helt ærlig så forstod jeg det ikke men jeg tror at du mener at pc'en er alt for god og kan spille alle spil i max grafik og er prisen værd Hehe :)
Avatar billede 220661 Ekspert
01. november 2012 - 15:42 #6
Når du får den kan du gå ind på denne side og se det før du bestiller/køber spillet.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri