Avatar billede blacks Mester
31. oktober 2012 - 16:12 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Ax 2009

Er der en der kan fortælle mig hvorfor jeg kun kan få dato 01-12-2006 frem i fra dato felterne i en test Ax. Hopper jeg til kalender står jeg på dags dato lige så fint, og forsøger jeg at hente den ind, så kommer 01-12-2006 i feltet. Dette er lige meget hvilket fra dato felt jeg vælger.
Avatar billede jasman Nybegynder
31. oktober 2012 - 19:42 #1
Jeg vil mene at det kan være fordi, du sidder med en AX-installation hvor der ikke er lagt nogle licenskoder ind, og den dermed kører som en DEMO-licens ?
Avatar billede blacks Mester
31. oktober 2012 - 21:30 #2
Det var også min første indskydelse, og ja det er en forhandler kode, jeg sidder og tester i, men den udløber først i 2013, og har virket perfekt til for to uger siden....
Avatar billede jasman Nybegynder
01. november 2012 - 07:16 #3
Som en umiddelbar løsning for lige at komme videre, kan du prøve at skfite regnskab, og tilbage til det aktuelle regnskab.

Ellers kan du prøve at genindlæse licenskoderne.