Avatar billede kristian1977 Nybegynder
30. oktober 2012 - 14:51 Der er 4 kommentarer

Vurdering af hjemmesiden Munino

Kære Eksperter..

Håber at I vil bruge 10 min. på at vurdere hjemmesiden Munino. http://www.munino.com/

Hjemmesiden samler alle dine favorit hjemmesider online. Læs mere om hjemmesiden her: http://www.munino.com/?pg=ppi&ID=4

Vi søger en helhedsvurdering af hjemmesiden.

Håber at I kommer med en masse positiv kritik.

Med venlig hilsen

Team Munino
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. oktober 2012 - 15:04 #1
Selve siden ser vel OK og overskuelig ud, spørgsmålet er bare hvorfor? Hvad er formålet med siden? Hvad skal man bruge en side med bogmærker til?

I dag kan man mange gange selv eksportere sine bogmærker fra den ene enhed til den anden. Man kan til og med eksportere den side man er på, hvis man f eks er på vej ud af døren og vil læse resten på mobilen.

Kan godt være det bare er mig der tænker sådan.
Avatar billede kristian1977 Nybegynder
30. oktober 2012 - 21:24 #2
Hvad gør du hvis din computer, tablet eller smartphone ikke dur mere? Så er alle dine bogmærker væk.

Med Munino kan du altid tilgå dine favorit hjemmesider fra alle computer med internet og en browser, hvor end du er i verden. Om du er på ferie i New York eller om du er på besøg hos en ven.

Du behøver ikke huske på hvad dine favorit hjemmesider webadresser.

Samt at hvis du finder f.eks. en artikel eller madopskrift. Så kan du tilføje den på din Munino favorit liste fra din arbejds pc og finde den igen derhjemme på f.eks. din iPad.

/Kristian
Avatar billede michael_stim Ekspert
31. oktober 2012 - 09:42 #3
"Hvad gør du hvis din computer, tablet eller smartphone ikke dur mere? Så er alle dine bogmærker væk. " Næ, for du har jo eksporteret dem til dine andre enheder.

"Du behøver ikke huske på hvad dine favorit hjemmesider webadresser." Næ, men du skal huske amino.dk (tror jeg din hjemmeside hed ;o))
Avatar billede madsnn Juniormester
19. februar 2013 - 12:02 #4
Hej Kristian

Jeg kan se at der ikke er meget respons på din side, så her er mine erfaringer.

Når jeg går på munimo.com på min mobil, så ser det alt sammen fint ud - men småt !
Når jeg zoomer ind så kan jeg ikke scrolle hen til login, men kun scrolle med baggrunden - det gør at login forsvinder.

/Mads