Avatar billede madser22 Novice
30. oktober 2012 - 11:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

excel tabel opbygning

Hejsa.

Jeg har en delebil, hvor vi holder regnskab på hvem der kører hvad, hvor meget og benzin pris. Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal sætte det op, så vi også kan få en graf på det. Det kunne være sjovt at have en samlet graf, hvor begge vores navne var på, hvor meget vi kørte og prisen. Det tabellen skal indeholde er følgende:

http://postimage.org/image/s5tjm15td/

Hvordan vil i stille det mest hensigtsmæssigt op i excel? Jeg tænker det kunne være super fedt, at hver navn havde en farve, så når man ville lave en lineær graf for: Navn, antal kørte km og pris pr tur, kunne man se at disse egenskaber havde fx rød, og når den anden kørte havde det en anden farve på den linære graf.

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede finb Ekspert
30. oktober 2012 - 12:01 #1
Køb en
Elektronisk Kørebog
det er en
"staveplade" med GPS,
der kan vise de ønskede data
Avatar billede madser22 Novice
30. oktober 2012 - 12:04 #2
Tak for forslaget, men vi nøjes med at gøre det på excel måden.
Avatar billede store-morten Ekspert
31. oktober 2012 - 14:50 #3
Lidt at arbejde med:
http://gupl.dk/686677/
Avatar billede madser22 Novice
22. januar 2014 - 18:57 #4
Det er vidst lukketid. Undskyld ventetiden. Ligger i et svar?

Mvh Mads
Avatar billede store-morten Ekspert
22. januar 2014 - 19:14 #5
Ja da  :-)