Avatar billede djsteiner Nybegynder
28. oktober 2012 - 11:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Min printer udskriver ikke venstre kant

Hej når jeg udskriver et word eller andre dokumenter så uskriver min printer ikke venstre kant med.

mine printerinstillinger er normalt sat op i forhold til margener osv.

Når jeg ser vis udskriv så ser det fint ud.
Avatar billede mizzah Nybegynder
10. november 2012 - 22:11 #1
Hejsa.

er det en laser printer? I så fald kan det være en defekt/slidt tromle.

Mikkel Nielsen
IT Konsulent, NCT Kopi & Print - www.nctas.dk
Avatar billede djsteiner Nybegynder
11. november 2012 - 18:55 #2
Hej tak for komentaren

Det er en Canon PIXMA MG5350 - PIXMA Inkjet Alt-i-Én-printer.

Har prøvet at rense den.
Avatar billede mizzah Nybegynder
12. november 2012 - 14:47 #3
Hmm ja så er det ikke det.

Har du kørt rens på dine printerhovedet? Gør den det også når du kopierer?

Ellers burde du overveje at udskifte dette.

Mikkel Nielsen
IT Konsulent, NCT Kopi & Print - www.nctas.dk
Avatar billede djsteiner Nybegynder
12. november 2012 - 15:29 #4
Hej

Ja jeg har kørt rens på printerhovedet.

Det samme sker når jeg kopier.
Avatar billede mizzah Nybegynder
12. november 2012 - 15:58 #5
Ok. SÅ skal du nok sætte nye patroner i - med mindre det kun er den sorte farve der ikke vil udskrive i venstre kant, så skal du blot skifte den patron.

Mikkel Nielsen
IT Konsulent, NCT Kopi & Print - www.nctas.dk
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. november 2012 - 17:12 #6
Det lyder nu mere som om printhovedet ikke kan bevæge sig helt til venstre. En blækprinters patroner virker enten, eller også virker de slet ikke - dysserne kan ikke kun være stoppet, når den er i venstre side.

Prøv at åbne til printerpatronerne, og se om du forsigtigt kan bevæge printhovedet fra side til side, Og se godt efter, om der skulle sidde noget i klemme i højre side (eller venstre - afhængigt af hvilken side det er den ikke printer).
Avatar billede djsteiner Nybegynder
17. december 2012 - 14:01 #7
Tak for hjælpen alle!!! :)

jeg endte med at sende min printer ind til reparation og den køre nu igen men fik aldrig svar på hvad der var galt.

Spørgsmålet er nu hvad vi gør med point?
Avatar billede djsteiner Nybegynder
08. januar 2013 - 18:44 #8
lukke tid
Avatar billede djsteiner Nybegynder
14. januar 2013 - 14:27 #9
nogle der vil have point ? :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. januar 2013 - 14:39 #10
Jeg springer over, tak.
Avatar billede djsteiner Nybegynder
14. januar 2013 - 14:49 #11
Håber det er okay at mizzah så får point ?

ellers må i sige til!