Avatar billede snaever Nybegynder
25. oktober 2012 - 19:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netgear STORA vil ikke forbinde til nettet

Hej Eksperter.
Jeg fik min STORA for snart et år siden og jeg har været tilfreds med den. Jeg har dog et problem og det har stået på i et stykke tid, jeg har søgt rundt på nettet men desværre uden held.

Mit problem er, at jeg ikke kan få den til at forbinde til internettet. Jeg kan hverken finde den over "Network" i Windows eller på min Playstation som plejer at finde den. Jeg kunne sikkert godt gendanne den til fabriksindstillinger, men jeg har bare så mange ting på den, som jeg helst vil undgå at miste.

Er der måske nogle af jer, som kan hjælpe mig med at få den online igen? Den er forbundet direkte til routeren med et kabel og min computer kører også over kabel. Jeg har genstartet begge maskiner adskillige gange, men desværre også uden held.
Avatar billede soif Nybegynder
25. oktober 2012 - 20:38 #1
ville prøve at sætte den tilbage til fabriks-indstillingerne du kunne jo evt. smide dine filer over på en ekstern .
Avatar billede snaever Nybegynder
26. oktober 2012 - 14:15 #2
@soif:
Jeg skrev at jeg helst ville undgå at gendanne den, så det tror jeg ikke at jeg gør. Men hvordan mener du, at jeg skulle kunne få filerne fra min NAS og over på en ekstern harddisk?
Avatar billede snaever Nybegynder
24. november 2012 - 14:59 #3
Lukker tråden, da jeg sender den ind til Elgiganten.