Avatar billede Henry Novice
23. oktober 2012 - 09:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nulstil hjemmeside

Hej, jeg mangler noget der kan gøre at min hjemmeside går tilbage til start siden efter der er gået 60 min, jeg har brug or at den aflsutter opera og starter den op igen

Det er til en touch(info) skærm der gerne skulle nulstille sig selv når den ikke har været brugt i 60 min.
Avatar billede magic-mouse Novice
23. oktober 2012 - 10:21 #1
<META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="360000;URL=index.html">
Avatar billede frits063 Nybegynder
23. oktober 2012 - 10:24 #2
HTML Redirect Source Code
<HTML>
<HEAD>
...
<META HTTP-EQUIV="refresh" CONTENT="seconds;URL=the-other-url">
...
</HEAD>
<BODY>
...
</BODY>
</HTML>
Avatar billede Henry Novice
26. oktober 2012 - 10:24 #3
Hvad så hvis man går væk fra den side gør den det så også
Avatar billede magic-mouse Novice
26. oktober 2012 - 16:50 #4
Forstår ikke dit spørgsmål.
Avatar billede majbom Novice
27. oktober 2012 - 16:41 #5
-> #3 - nej det gør den ikke

du skal nok ud i et vb-script eller noget, som kører vha planlagte opgaver hver time, men det er jo ikke særlig smart hvis browseren lukkes lige når man står og surfer...?

hvad er det du vil opnå?
Avatar billede Henry Novice
29. oktober 2012 - 07:10 #6
Jeg vil gerne opnå at når PCen ikke har været brugt i 60 min, så skal den "nulstille sig selv" altså gå tilbage til start-siden
30. oktober 2012 - 16:23 #7
(Har du tilfældigvis fundet trixet siden da ? Jeg søger præcist det samme ...)
Avatar billede Henry Novice
31. oktober 2012 - 15:52 #8
Jeg bruger opera, og dens kiosk funktion har en indstilling så man kan resette opera efter et given antal sekunder hvor der ikke har været aktivitet.

http://de.opera.com/support/mastering/kiosk/#simple

kioskresetstation

Will return to the homepage specified after a certain period of inactivity in seconds, specified in "Go Home Time Out" setting in the opera:config. The timeout must be between 30 and 6000 seconds. This setting does not clear any browsing data.
Avatar billede majbom Novice
01. november 2012 - 10:34 #9
Husk at luk spørgsmålet, hvis du har fundet en løsning
Avatar billede Henry Novice
05. november 2012 - 13:37 #10
Opgave lukket