Avatar billede nilo1944 Nybegynder
22. oktober 2012 - 21:51 Der er 3 kommentarer

manglende fil i windows 7

Hej til alle der ved lidt om windows 7.
jeg har i den senere til fået en doc. hvor der står update task.exe er holder op med at fungere.
to muligheder er at gå online og løse problemet står i beskeden, og jeg taster bare ok,så kan der gå en time eller mere, så kommer same besked igen. Mystisk ikke?
Hvis der en persom som læser dette, og kan svare vil jeg blive glad.
venlig hilsen.
O. filipsen.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2012 - 07:14 #1
bruger du zonealarm

http://www.techie7.com/help/spyware-adware-viruses-malware-removal/67611-update-task-exe.html

det kunne godt ligne sådan seance du skal igennem

virus eller mailware

http://www.eksperten.dk/guide/1232

m.v.h
Avatar billede nilo1944 Nybegynder
23. oktober 2012 - 23:04 #2
tak for ideen til zonealarm det ser ud til det virker endnu, og forhåbentlig varer det ved.
Jeg havde microsoft essentials har været fint ind til for ca. 1mdr. siden
venlig hilsen nilo1944
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2012 - 07:31 #3
er den løst så lægger jeg et svar ellers se bort fra den