Avatar billede Kluddermor Juniormester
22. oktober 2012 - 21:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger godt program til "cold backup" af win7 på SSD

Jeg har forsøgt at lave cold backup af en win7 maskine med system lagt på SSD og programmer på HDD.
Jeg brugte Norton ghost 15 men det har jeg fundet ubrugeligt. Det kan simpelthen ikke udføre opgaven uden at være ustabilt, gå ned og sende min computer helt i sort efterfølgende. Nu har jeg 8 Norton ghost licenser, som jeg skal se om jeg kan få refunderet.

Derfor vil jeg gerne høre om nogle har erfaring med software til "cold backup" af win7 på SSD.

Jeg har 8 maskiner med identisk hardware, hvor jeg skal have lagt ét image ud på alle maskiner. Den maskine jeg bruger til at lave image fra, installerer jeg alt og kører sysprep inden jeg lukker maskinen ned. Derfor skal jeg bruge cold backup, så sysprep-indstillingerne bliver bevaret.
Selv om alle maskinerne har identisk hardware, ved jeg ikke om det er nødvendigt med backup software, der kan lave recover af image uanset hardwareændringer. Har Norton mistænkt for bla at fejle, fordi mac adresserne er forskellige på hver maskines SSD.

På forhånd tak
:)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. oktober 2012 - 21:43 #1
Hej.

  Acronis TrueImage virker HVER gang.

De bedste hilsner
Avatar billede Kluddermor Juniormester
26. oktober 2012 - 19:59 #2
Nå, jeg endte med paragon backup and recovery 12. Det var væsentligt billigere og efter første test, har det formået at gøre hvad Norton ikke kunne.

Men tak for input og smid gerne svar for point.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
15. november 2012 - 20:16 #3
Jeg lukker
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. november 2012 - 07:02 #4
Godt at vi ku' hjælpe, da....