Avatar billede uviol Nybegynder
18. oktober 2012 - 14:48 Der er 1 kommentar

ukash virus

Hej

Jeg har fået ukash virusen, hvilket giver en pop up skærm der fylder hele vinduet og gør det umuligt at navigere i windows vista.
Jeg har forsøgt at køre computeren i fejlsikret tilstand, men det hjælper ikke. Pop up skærmen viser sig stadig akkurat som i normal tilstand og jeg kan ikke engang komme til at køre antimalware som jeg ellers har downloaded fra en anden PC til et USB stik.
jeg har desværre aldrig lagret noget på en DVD skive eller har andre muligheder for genindlæsning.
Hvad kan jeg gøre?
18. oktober 2012 - 14:55 #1
Velkommen til E. ...

*SUK* End én der er kommet i fælden ...

---

Kan du starte  "Fejlsikret tilstand med kommandoprompt"  og skrive

  rstrui.exe

Det vil starte "Systemgendannelsen", vælg en dato tilbage hvor den kørte ok.

Prøv om du kan det.

Sakset fra www.eksperten.dk/spm/970326#reply_7990002