Avatar billede sarmad Nybegynder
17. oktober 2012 - 10:11 Der er 2 kommentarer

trust en exe file in IE

Hej

Jeg har en installation fil ( dmlistner.exe ) men når den kører i IE så dykker en warning : dmlistner.exe is not commonoly downloaded and could harm your computer . i have to choose -- action -- more details -- run anyway ..

But when i send that exe file to a kunde der har mange bruger så det er forvirrende for brugere med den warning .. er der en måde der kan gøre IE trust den installation fil og ikke vise den warning mere ?

På forhånd mange tak .

Mvh
Sarmad
Avatar billede NCG Novice
17. oktober 2012 - 10:46 #1
Avatar billede olebole Juniormester
17. oktober 2012 - 16:32 #2
<ole>

Du skriver ikke så meget om forholdene. Hvis du mener, at filen skal afvikles via IE, så er der forhåbentlig ingen, der er så sløsede, at de ønsker at gøre det.

Hvis meningen er, at dine brugere skal downloade filen og aktivt selv skal klikke på den for at køre den, er det selvfølgelig en lidt anden ting.

Under alle omstændigheder er der tale om en yderst fornuftig browser feature, som skal sikre brugeren. Den kan du naturligvis ikke slå fra - og det er yderst usandsynligt, at brugeren vil  =)

/mvh
</bole>