Avatar billede madsngaard Nybegynder
13. oktober 2012 - 01:02 Der er 7 kommentarer

Pc spil crash

hey mit problem er med min pc at den bliver ved med at hoppe ind og ud af spil / at den hoppe ud til skrivebordet og hopper tilbage gør den nok cirka, 3-4 gange før den stopper helt har også set den sige at skræm stoppede med at virke og genoprettelse og så er den tilbage og det skal siges den kun gør det i spil aldrig vis man bare søger på nettet og er på face eller sådan noget så håber der er nogle der kan hjælpe :)
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2012 - 08:25 #1
opdater din directx

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=35

husk også lige din garffikkort driver

mange bruger slimdrivers der er gratis at bruge
det kræver en registrering

der kan godt være mange

til venstre slimdrivers husk det

http://www.driverupdate.net/

så er det udelukket at det skyldes de 2 ting

m.v.h
Avatar billede madsngaard Nybegynder
13. oktober 2012 - 10:55 #2
det prøver jeg lige med DirectX har også updatede grafik kortet her i løbet af natten og det virkede ikke men prøver lige det første :)
Avatar billede madsngaard Nybegynder
13. oktober 2012 - 10:57 #3
den har det nyeste installet så det er ikke det :/
Avatar billede sabeltiger81 Nybegynder
13. oktober 2012 - 14:22 #4
Det kan også være drivere til bundkortet der skal opdateres.

Er det en helt ny pc?
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2012 - 15:02 #5
de ligger i slimdrivers så prøv lige den
den opdaterer alle drivere bare ikke bios som jo heller ikke er en driver

så er det udelukket
Avatar billede madsngaard Nybegynder
13. oktober 2012 - 21:06 #6
den gør det stadig har en sjov idea om at det er for varmt inde i selve pcen og kortet eller det kan ikke tage det og jeg tror det hele er pga, støv men har dog ikke min tryklufts dåse her lige pt,
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2012 - 21:35 #7
jamen prøv det

hent siw og se under sensors hvad dine temps er på maskinen

http://siw.en.softonic.com/

m.v.h