Avatar billede hanlasse Nybegynder
10. oktober 2012 - 11:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Firefox køre vanvittigt

Hey

Jeg har haft lidt problemer med mit firefox.. der var nogle gange hvor den begyndte at køre mega ustabilt dvs at det hele min bærbar hakkede helt vildt.

igår gik jeg så ind i joblisten og så til min store forskrækkelse at mit firefox kørte med 2.000.000 KB hukommelse!!!!

http://imageshack.us/a/img62/7391/wtfiys.jpg

Jeg har aldrig oplevet det før da den kun plejer at køre med omkring de 400.000

Ved ikke hvad jeg kan gøre ved det?

På forhånd tak :)
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2012 - 11:44 #1
Måske skulle du total slette og geninstallere Firefox? for 400.000 lyder da også af meget. Min Firefox bruger 167.672.
10. oktober 2012 - 15:00 #2
... og måske er der en trilion "AdOn" / Toolbar instaleret, som Firefox (også) skal holde i hånden ???

Enig med #1 ...
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2012 - 16:55 #3
Jeg er også enig med de to andre.
Men når du fjerner den, så var det måske en ide at få den fjernet helt før du installerer igen.
Det er ærgerligt hvis der bliver brugt gamle ubrugelige oplysninger i den nye installation. Det har Windows en kedelig tendens til at gøre.
Jeg havde brugt Revo Uninstaller free til at fjerne den.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Den sletter nemlig oplysninger og mapper som tilføj/fjern programmer nogle gange ikke gør.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2012 - 16:57 #4
Og det er oplysninger der ligger "glemt" i registreringen, som mådke bliver "husket igen" ved en nyinstalltion
Avatar billede hanlasse Nybegynder
24. december 2012 - 14:09 #5
Det hjalp at geninstallere :) tak ... lige lige et svar for point
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2012 - 15:15 #6
ping