Avatar billede Knox82 Nybegynder
09. oktober 2012 - 09:23 Der er 1 kommentar

Ipad løsning

Hej.

Er igang med at opsætte mail på den nye ipad, men er ikke sikker hvilken opsætning jeg skal bruge!

Den mail jeg skal opsætte er min arbejdsmail, så mail´ene skal helst ligge begge steder, men jeg skal kunne slette mails fra ipad´en uden at de blir slettet fra min pc på jobbet!

Vil også gerne have at de aftaler jeg opretter nede på jobbet i min outlook, ligger på ipad´en når jeg åbner den, uden at jeg skal sende aftalen til ipad´en!!

Har prøvet at oprette mail´en som en pop3, men så modtager jeg ikke mail´s på pc´eren, så kommer der en fejl besked op. (Og har selvfølgelig ikke skrevet ned hvad der står :) )

Har også prøvet som Exchange, men så kan jeg ikke slette fra ipaden!!

Can somebody help me please...

Jesper
Avatar billede ptj_11 Forsker
09. oktober 2012 - 12:59 #1
Jeg tror ikke, at det kan lade sig gøre på den måde.
Jeg tror at du er nødt til at benytte en synkroniseringsmetode, ellers tror jeg ikke, at du får kalenderen med dig. Prøv at lede efter et program med samme funktion som MS Active Sync.
Hvis du kan leve med kun at have adgang til din mail, så kunne du prøve igen med pop3 metoden, men denne gang skal du vinge af, at den skal efterlade en kopi på serveren.
/ptj_11