Avatar billede hoejgaard Juniormester
07. oktober 2012 - 22:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor er remove mapper henne

Hej
Jeg er ved en fejl kommet til at "remove" nogle mapper på min pc. Kan jeg gendanne/finde dem nogen steder igen ??
Eller er de tabt for altid ??

trykkede "shift" samtidig med at jeg klikkede på delete, og den spørger om man vil "remove" den valgt mappe...
Avatar billede benzon Praktikant
07. oktober 2012 - 23:20 #1
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2012 - 02:03 #2
Hvis du bruger skraldespanden (recycle bin) og ikke lige har tømt den fornylig, så skulle mapperne ligge der, og kan gendannes.
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2012 - 07:21 #3
du kan jo altid gendanne pc til fra før "fejlen" opstod
m.v.h
Avatar billede vistodk Nybegynder
08. oktober 2012 - 10:56 #4
Shift delete er måden at slette på hvis det ikke skal i skraldespanden, så der kan du ikke finde det. Du skal ha fat i et recovery program. Jo før jo bedre, da filerne som du har slettet, efterhånden vil blive overskrevet af nye filer, og derfor ikke "bare lige" kan genskabes

Her er en guide til forskellige programmer der kan løse det for dig
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-files/how-can-i-recover-deleted-files-with-shift-del/13b1eaad-d41a-4e77-91c5-f0bc9590de7d
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2012 - 16:24 #5
#4 Shift delete, den kendte jeg ikke, derfor mit forkerte råd. Men så lærte jeg da noget nyt:)

@treatmenice
Der ser du, at det kan være udmærket at andre kommenterer på hvad man har skrevet, eller hvad man har glemt at få med.
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2012 - 22:46 #6
Ingen respons fra spørger. Dropper overvågning.