Avatar billede hinkesten Praktikant
05. oktober 2012 - 23:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bedste/nemmeste billederedigeringsprogram

Hej

Jeg står og mangler et program til at efterbehandle mine rejsebilleder med for at pifte dem lidt op - f.eks. ligesom man kan med mange Smartphone Apps (Camera+, Instagram osv.) altså søger jeg i bund og grund bare et program som kan smide en slags filter henover mine billeder, så de ser bedre ud. Altså en nem løsning :-)

Håber I kender noget? Det behøver ikke være gratis, bare det virker og er relativt nemt!

På forhånd tak!

MVH Dennis
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
06. oktober 2012 - 02:39 #1
photoshop, photofiltre, gimp.
Avatar billede hkprofil Forsker
06. oktober 2012 - 08:05 #2
Alternativt - gratis programmet Picasa 3!
Avatar billede chalde Seniormester
06. oktober 2012 - 09:01 #3
Picasa hvis det skal være nemt, hurtigt og gratis.
Adobe Lightroom hvis det er noget du har planer om at blive ved med og ønsker lidt mere frihed i forhold til filtre.
Avatar billede hinkesten Praktikant
06. oktober 2012 - 15:00 #4
Tak for jeres svar.

Vil I allesammen lave et svar, så fordeler jeg pointsene. Jeg vil prøve alle programmerne.
Avatar billede hkprofil Forsker
07. oktober 2012 - 14:54 #5
Håber du får held med et af dem :-)